Vaše otázky
O spoločnosti HÖGNER s. r. o., objednanie tovaru, doprava a platba
- Je spoločnosť HÖGNER s. r. o. spoľahlivá?
- Kde je možné kúpiť alebo objednať produkty Ionic-CARE, koľko stoja a je možný nákup na splátky?
- Ako prebieha distribúcia produktov Ionic-CARE?
- Prostredníctvom akej firmy je tovar zákazníkom odosielaný?
- Je možné tovar zaplatiť vopred?
- Je možné platiť on-line kartou, ako táto transakcia prebieha?
Údržba čističiek vzduchu a odporúčanie na používanie
- Čo zahŕňa pravidelná údržba čističiek vzduchu?
- Čo znamená, keď sa na čističke rozsvieti červená kontrolka?
- Ako dlho by mala byť čistička pustená, aby bol vzduch dostatočne vyčistený a ionizovaný?
- Môže byť čistička umiestnená v dosahu detí a zvierat?
- Aké je najvhodnejšie umiestnenie čističky v miestnosti?
- Môžem používať ionizátor v blízkosti detskej opatrovateľky či kardiostimulátora? Nemôžu sa tieto prístroje nejako ovplyvňovať?
- Stačí do jedného bytu jedna čistička?
- Ako časté by malo byť vetranie v miestnosti so spustenou čističkou?
- Môžem prístroj rozobrať a vyčistiť jeho vnútorný priestor?
- Máme problém s nízkou vlhkosťou v byte, pomôže nám ionizátor?
- V akom prostredí nie je vhodné čističku používať?
Reklamácie a riešenie problémov
- Aká je životnosť prístrojov Ionic-CARE a aká je na ne záruka?
- Ako mám postupovať, keď sa prístroj pokazil? Kam sa obrátiť s reklamáciou, prípadne s pozáručnou opravou?
- V prípade, že bude klient s tovarom nespokojný, vrátite mu peniaze?
Ochrana osobných údajov
Dokumenty na stiahnutie
Povinné informačné oznámenie podľa zákona o evidencii tržieb

"Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín."