Najčastejšie otázky

O spoločnosti HÖGNER s.r.o., objednávanie tovaru, doprava a platba

Kde je možné kúpiť alebo objednať produkty Ionic-CARE?

Produkty Ionic-CARE je možné zakúpiť vyplnením objednávacieho formulára, kde sú k dispozícii aj aktuálne ceny a informácie o momentálnej dostupnosti tovaru.

Tovar je možné objednať aj prostredníctvom bezplatnej telefónnej linky 0800 777 111. Hovory vybavujú vyškolení operátori externej firmy Teleperformance CZ, a.s. (https://www.teleperformance.com/en-us/locations/czech-republic-site/czech-republic/).
Spoločnosť je certifikovaná podľa normy ISO 9001:2000. Privítame Vaše ohlasy a námety na činnosť tejto externej firmy.

Nákup tovaru na splátky bohužiaľ neumožňujeme.

Pokiaľ pri objednaní čističky vzduchu Ionic-CARE Triton X6 uvediete v objednávacom formulári do príslušnej kolónky kód 9F, získate automaticky k objednávke zadarmo darček/darčeky uvedené v objednávkovom formulári.

Kedy vznikla a čo znamená značka Ionic-CARE?

Kedy vznikla a čo znamená značka Ionic-CARE?

Firma HÖGNER s.r.o. vyrába a dodáva na trh kvalitné čističky vzduchu Ionic-CARE už od roku 2007.

Ionic-CARE – to sú obľúbené čističky vzduchu, ktoré spĺňajú požiadavky zákazníkov na moderný, tichý, úsporný, účinný a cenovo dostupný produkt.

Čističky vzduchu Ionic-CARE sa stali bestsellerom vo svojej kategórii a obsadzujú najvyššie priečky v hodnotení spokojnosti zákazníkov aj odbornej verejnosti. Dôkazom sú opakované ocenenia v anketách Produkt rokua, Czech Superbrands a Najdôveryhodnejšia značka.

Ionic-CARE a životné prostredie

Čističky Ionic-CARE používajú ten istý filter opakovane, bez obmedzenia životnosti. Inovatívna konštrukcia Ionic-CARE taktiež znateľne znižuje spotrebu elektriny. Je úspornejšia až o 80% oproti iným výrobkom v tejto kategórii. Navyše je čistička Ionic-CARE úplne tichá.

Spoločnosť HÖGNER s.r.o. prevádzkuje svoj autorizovaný servis pre značku Ionic-CARE a podporuje dlhodobú opraviteľnosť produktu. Náš záujem a starosť o ochranu životného prostredia je tak jasný a neoddiskutovateľný.

Meno Ionic-CARE

A prečo sme čističky pomenovali práve Ionic-CARE? Názov vychádza zo spojenia 2 slov:

IONIC = iónové, ióny, ionizácia. Čistička má pridanú funkciu výkonného ionizátora, ktorý produkuje „vzdušné vitamíny“, takže sme túto funkciu zdôraznili aj v názve.

CARE = starostlivosť, starostlivosť. Čistička sa stará o vaše zdravie tak, že zo vzduchu odstraňuje škodliviny ako prachy, peľ, cigaretový dym a ďalšie alergény.

IONIC-CARE = iónová starostlivosť o vaše zdravie!

Vieme, že pre slovenských užívateľov nie je názov práve jednoduchý, ale čističky vzduchu Ionic-CARE čistia vzduch už vo viac ako 30 krajinách, preto sme zvolili názov univerzálny.

Sme úplne tolerantní, pokiaľ Ionic-CARE nazvete alebo napíšete ako…

Jonic Kér, Jonic Ker, Jonic Kare, Jonic Cér, Jonic Car, Jonic Cer

Jonik Kér, Jonik Ker, Jonik Kare, Jonik Cér, Jonik Car, Jonic Cer

Jonyc  Kér, Jonyc Ker, Jonyc Kare, Jonyc Cér, Jonyc Car, Jonyc Cer

Jonyk Kér, Jonyk Ker, Jonyk, Kare, Jonyk Cér, Jonyk Car, Jonyk Cer

Yonyk Kér, Yonyk Ker, Yonyk, Kare, Yonyk Cér, Yonyk Car, Yonyk Cer

Yonik Kér, Yonik Ker, Yonik, Kare, Yonik Cér, Yonik Car, Yonik Cer

Yonic Kér, Yonic Ker, Yonic, Kare, Yonic Cér, Yonic Car, Yonic Cer

Yonyc Kér, Yonyc Ker, Yonyc, Kare, Yonyc Cér, Yonyc Car, Yonyc Cer

Yon Kér, Yon Ker, Yon, Kare, Yon Cér, Yon Car, Yon Cer

Ion Kér, Ion Ker, Ion, Kare, Ion Cér, Ion Car, Ion Cer

…nám to vôbec nevadí. My vám rozumieme. Sme tu pre vás!

 

 

 

 

Je spoločnosť HÖGNER s.r.o. spoľahlivá spoločnosť?

Spoločnosť HÖGNER s.r.o. vznikla v roku 2006 a do dnešného dňa vybavila objednávky k spokojnosti viac ako 250.000 zákazníkov.

Spoločnosť je členom Asociácie direct marketingu, e-commerce a zásielkového obchodu (ADMEZ), je zapojená do systému združeného plnenia RecycleMe s.r.o. a uzavrela zmluvu o kolektívnom plnení so so združením výrobcov elektrospotrebičov pre recykláciu ENVIDOM.

V roku 2009 spoločnosť HÖGNER s.r.o. splnila všetky požiadavky kladené stanovami Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK; www.apek.cz) a stala sa jej členom.

Obchodné podmienky obchodu sú auditované Občianskym združením spotrebiteľov Test, vydavateľom časopisu dTest (www.dtest.cz). Obchodné podmienky boli certifikované v súlade s dodržaním národného štandardu, navyše boli vyhodnotené ako nadštandardné vo všetkých bodoch, napríklad Doručenie tovaru, Zrušenie objednávky a odstúpenie od zmluvy či Vybavenie reklamácie.

Počas pôsobnosti na trhu nebolo so spoločnosťou HÖGNER s.r.o. vedené žiadne správne ani súdne konanie. Všetky ponúkané výrobky majú certifikát v súlade aj nad rámec platné legislatívy.

Spoločnosť si zakladá na spoľahlivosti a serióznom správaní voči všetkým obchodným partnerom.

Ako prebieha distribúcia výrobkov Ionic-CARE?

Ak je tovar na sklade, klientovi sa odošle najneskôr do 3 pracovných dní od zadania objednávky. Ak tovar nie je na sklade, informácie o termíne distribúcie je uvedená v objednávkovom formulári, alebo vám termín distribúcie oznámi operátor na telefonickej linke 0800 777 111. V prípade dlhšieho meškania s dodaním tovaru sa zákazníkovi pošle informačná SMS správa a e-mail.

Tovar sa v rámci ČR štandardne odosiela službami Slovenskej pošty, Packety a DPD. Ceny za jednotlivé služby sú uvedené v košíku a v obchodných podmienkach.

Naša spoločnosť odošle zásielky tak, aby sa splnil uvedený termín doručenia podľa obchodných podmienok zmluvných prepravcov a uvedených služieb. Nie sme však schopní ovplyvniť prípadné nedostatky tretích strán pri doručení tovaru zákazníkovi (napr. dopravnú situáciu/technické obmedzenia/prekážky/vyššiu moc a pod.).

Je možné zaplatiť on-line platobnou kartou, ako táto transakcia prebieha?

Zákazníkom ponúkame možnosť on-line platby platobnou kartou prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány.

Využívame profesionálne riešenie spĺňajúce najnovšie štandardy karetných asociácií – 3D secure, umožňujúce bezpečné platby kartou na internete, údaje o platobnej karte neoznamujete nám, ale zadávate ich priamo banke na zabezpečenej stránke o bezpečnosť sa postará protokol HTTPS a prenos údajov je vždy šifrovaný.

Ktoré platobné karty prijímame?

Prijímame platobné karty vydané asociáciou MasterCard Europe International a Visa International, ktoré svojmu držiteľovi umožňujú bezhotovostné platby za tovar a služby aj v internetovom prostredí.

Ide o tieto karty: VISAVISA ElektronV PayMasterCardMaestro

Ako postupovať pri on-line platbe kartou?

V objednávke tovaru si zvoľte spôsob platby – „Platba kartou – prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány“. Po dokončení objednávky buď kliknete na tlačidlo „Prejsť na platbu on-line“, alebo budete po niekoľkých sekundách automaticky presmerovaní na platobnú bránu. V zabezpečenej platobnej bráne potom už len vyplníte:

  • číslo platobnej karty
  • mesiac a rok konca platnosti platobnej karty
  • CVV2 alebo CVC2 kód – ide o posledné trojčíslie predtlačené vedľa podpisového prúžka vašej karty

Po zadaní údajov držiteľa karty, systém vykoná ich on-line overenie. Ak je overenie údajov úspešné, systém umožní platbu vykonať a vyrozumie vás o samotnom výsledku transakcie. Týmto postupom sa odstráni možnosť zneužitia platobnej karty. S údajmi, ktoré zadáte, pracuje iba zaistená platobná brána a nikto iný.

V akom prípade sa platba kartou nepodarí?

O výsledku úspešnosti prebehnutej transakcie budete vždy informovaní po presmerovaní späť z platobnej brány na naše stránky.

Ak platba kartou neprebehla úspešne, môže to byť spôsobené napr. tým, že:

  • údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne
  • na vašom účte nemáte dostatok finančných prostriedkov
  • vyčerpali ste už limit pre internetové transakcie alebo povolený počet použití platobnej karty
  • vaša karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete, v tomto prípade treba kontaktovať vašu banku

Ak platba kartou nie je úspešne dokončená,  objednávka sa v poriadku odošle, ale nedôjde k zvolenej platbe. V tomto prípade nás prosím čo najskôr kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, pre zvolenie náhradného spôsobu úhrady, aby vaša objednávka mohla byť včas vybavená.

Je možné zaplatiť za tovar vopred?

Platba vopred je možná. Pri zadaní objednávky (web, telefón) zadajte v 2. kroku objednávky spôsob platby „Bankovým prevodom“ a v kontaktoch na vás nezabudnite uviesť vašu e-mailovú adresu. Obratom dostanete na váš e-mail potvrdenie objednávky, kde nájdete aj údaje pre platbu. Podľa informácií uvedených v „Potvrdení objednávky tovaru“ uhradíte danú sumu bankovým prevodom a ihneď po pripísaní platby na náš účet vám tovar bude odoslaný, prípadne si ho môžete po vyzvaní vyzdvihnúť v sídle spoločnosti (pozri Kontakt).

Čo je predĺžená záruka a ako funguje?

Predĺžená záruka spočíva v možnosti dokúpenia bezplatnej servisnej opravy nad rozsah zákonnej záruky (t. j. 24 mesiacov) o ďalších 12 mesiacov. Cena za túto službu je stanovená na 12 EUR a treba si ju objednať spolu s objednávkou prístroja. Predĺžená záruka je viazaná na sériové číslo prístroje, ku ktorému bola zakúpená.

So štítkom, ktorý uvádza sériové číslo prístroja, nesmie byť manipulované. Pre uplatnenie predĺženej záruky musí kupujúci s reklamovaným tovarom doložiť kópiu dokladu o nákupe, kde je táto služba uvedená. Ostatné podmienky pre uplatnenie predĺženej záruky sa zhodujú s podmienkami zákonnej záruky – pozri „Obchodné podmienky“.

Je možné zaslať výrobky Ionic-CARE aj mimo ČR?

Po telefonickej alebo e-mailovej dohode sme schopní výrobky Ionic-CARE odoslať prakticky do akejkoľvek svetovej destinácie. Cenu prepravného oznámime individuálne podľa rozsahu objednávky a miesta určenia.

Objednávky čističiek vzduchu na Slovensko zadávajte priamo na slovenskom webe www.ionic-care.sk

Reklamácie a riešenie problémov

Ako mám postupovať, keď sa prístroj pokazil?

Prístroj na opravu je nutné dopraviť osobne či poštou na adresu:

HÖGNER s.r.o., Veverkova 1343, 500 02 Hradec Králové.

Pre hladký priebeh a vybavenie záručného aj pozáručného servisu v čo najkratšom termíne je veľmi dôležité v zásielke s poškodeným tovarom uviesť telefónny kontakt, prípadne e-mailovú adresu. Priložte formulár z nasledujúceho odkazu (Formulár – reklamácia porucha pri prevzatíFormulár – reklamácia porucha v záručnej lehote) alebo sprievodný list. V prípade reklamácie v záručnej dobe je dôležité dodať s prístrojom aj kúpny doklad. Reklamácie sú vybavované do 30tich dní odo dňa prijatia a odosielané späť s písomným vyjadrením. Pozáručný servis je vykonaný po odsúhlasení ceny, ktorú oznámi technik telefonicky alebo e-mailom po kontrole prístroja.

Ak bude klient s tovarom nespokojný, vrátite mu peniaze?

V súlade s § 1829 ods. 1 v spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Zb., máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14-tich dní od prevzatia tovaru, a to aj bez udania dôvodu. My sme pre svojich zákazníkov túto lehotu predĺžili na 30 dní. Táto lehota sa nevzťahuje na osobné prevzatie tovaru v mieste predávajúceho bez predchádzajúcej objednávky.

V prípade, že sa rozhodnete pre vrátenie tovaru, zašlite ho späť na našu adresu spolu s kópiou daňového dokladu a formulárom na odstúpenie od kúpnej zmluvy, prípadne sprievodným listom so žiadosťou o odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Vrátený tovar musí byť nepoškodený, bez známok väčšieho opotrebovania a zaslaný vrátane darčekov, ktoré boli súčasťou zásielky. Zásielky zaslané na dobierku nebudú prevzaté, pretože je pred vrátením finančnej čiastky nutné vykonať kontrolu prijatého tovaru.

Aká je životnosť prístrojov Ionic-CARE a aká je na ne záruka?

Ak sa s prístrojmi zaobchádza podľa návodu na používanie, je ich životnosť takmer neobmedzená.

Na všetok sortiment výrobkov Ionic-CARE sa poskytuje záruka 2 roky. Ďalej ponúkame možnosť zakúpenia predĺženej záruky o 1 rok. Záruka neplatí na škody spôsobené nesprávnym použitím, náhodným poškodením výrobku ani na darčeky získané zdarma v rámci akciovej ponuky. Záruka neplatí ani na prístroje, u ktorých došlo k neautorizovanému zásahu.

Údržba čističiek vzduchu a odporúčania na používanie

V akom prostredí nie je vhodné čističku používať?

Prístroj je určený len na použitie v interiéri, kde vzdušná vlhkosť nepresiahne 60 %. Prístroj nepoužívajte v priestore, kde sa môžu vyskytovať horľavé alebo zápalné materiály, horľavý prach alebo výpary. Vzduch je ionizovaný mikroskopickým elektrickým iskrením, ktoré môže horľaviny ľahko zapáliť (podobne ako el. vŕtačka, mixér alebo vysávač). Prístroj neodporúčame umiestniť blízko zapálenej sviečky, vonnej sviečky, petrolejových, olejových alebo aromatických lámp a pod. Ak zamýšľate použiť sviečky, lampy a pod. v blízkosti prístroja napriek tomuto varovaniu, zaistite, aby knôty boli kratšie ako 6 milimetrov. Zníži sa tak produkcia dymu a neviditeľných elektricky vodivých sadzí, ktoré môžu elektrostatický filter prekvapivo rýchlo zaniesť (rádovo málo hodín) a ten ich nemusí spoľahlivo zachytiť a udržať na povrchu.

Ako vykonávať pravidelnú údržbu čističiek vzduchu?

Pravidelná údržba čističiek vzduchu sa skladá z dvoch činností, ktoré treba pravidelne opakovať. Prvá z nich je čistenie elektrostatického filtra, ktoré sa vykonáva raz za 4 – 7 dní (podľa potreby). Filter je možné utrieť suchou handričkou aj umyť vodou s tekutým umývacím prostriedkom, podľa množstva znečistenia. Ďalej je potrebné čistiť ionizačné drôtiky (v rovnakom intervale ako čistenie filtra). Na tento účel slúži výsuvné tiahlo na boku prístroja.

Nánosy z cigaretového dymu (decht) a splodín výfukových plynov vytvárajú na filtri lepivý poťah, ktorý sa najlepšie odstráni osprchovaním a odmastením saponátom (napr. jarovou vodou). Nepoužívajte hubky s hrubým povrchom, ani prípravky s abrazívami, aby nedošlo k poškriabaniu lešteného povrchu filtra.

Po umytí je nutné nechať filter min. 8 hodín uschnúť vo zvislej polohe. Ak by sa do prístroja dostala voda, mohol by sa nenávratne poškodiť.

Počas používania prístroja sa môžu nečistoty usadiť aj na vonkajšom povrchu čističky, najmä na zadných aj predných rebrových otvoroch. Na ich odstránenie použite priložený štetec alebo vlhkú handričku. Než začnete s čistením, uistite sa, že je prístroj odpojený od elektrickej siete. Čistenie vonkajších povrchov vykonávajte podľa potreby.

Stačí do jedného bytu jedna čistička?

Jeden prístroj môžete použiť, ak nechávate dvere medzi miestnosťami otvorené a vzduch tak môže voľne cirkulovať. Ak v byte nemáte prepojené miestnosti, je vhodné čističku umiestniť do miestnosti, kde je cez deň najviac osôb a na noc ju napr. premiestniť do spálne alebo detskej izby, alebo zakúpiť viac prístrojov.

Aké je najvhodnejšie umiestnenie čističky v miestnosti?

Čistička by mala byť umiestnení tak, aby okolo nej bol voľný priestor cca 50 cm pre správnu cirkuláciu vzduchu. Vyčistený vzduch sa vypúšťa prednou časťou prístroja, preto by mala byť natočená stranou s ovládaním do miestnosti. Bezprostredne pred čističkou by nemal byť umiestnený žiadny kovový predmet (napr. radiátor), ktorý by zachytával uvoľnené záporne nabité ióny. Dochádzalo by tým k okamžitému vybíjaniu uvoľnených záporných iónov a zamedzenie žiadanej ionizácie.

Ako dlho by čistička mala byť pustená?

Obvyklá doba, ktorú táto čistička potrebuje na vyčistenie vzduchu v jednej miestnosti, sú 3 hodiny. Ak sa však v byte niekto pohybuje, je neustále zdrojom prachových a ďalších mikročastíc (stačí sadanie na gauč alebo čalúnené stoličky, chodenie po koberci alebo pohyb záclony a pod.), preto je vhodné nechať čističku pustenú po celú dobu prítomnosti osôb či zvierat. Otváraním dverí alebo okien pribúdajú v byte nečistoty a vyčistený vzduch sa stráca. Preto je čistička konštruovaná pre nepretržité používanie, teda 24 h denne.

Čo znamená, ak sa rozsvieti červená kontrolka?

Rozsvietenie červenej kontrolky znamená, že čistička nepracuje, ako by mala. Môže to byť spôsobené nadmerným množstvom nečistôt, ale aj poruchou prístroja. Postupujte podľa návodu na používanie – kapitola RIEŠENIE PROBLÉMOV. Ak sa problém nepodarí vyriešiť, obráťte sa prosím na naše servisné stredisko (pozri Kontakt).

Môžem prístroj rozobrať a vyčistiť vnútorný priestor?

Neodporúčame žiadnym spôsobom zasahovať do prístroja, pretože aj po odpojení zo siete pretrváva vysoké napätie a hrozí tak úraz elektrickým prúdom. Preto sa s každým problémom obráťte na naše servisné stredisko.

Možno čističku umiestniť do dosahu detí a zvierat?

Ak budú mať k prístroju prístup deti, hrozí, že by ho mohli prevrátiť, prestrčiť cez rebrá prístroje rôzne predmety apod., čím by mohli ohroziť seba aj správny chod čističky. U zvierat hrozí prevrhnutie a pomočenie prístroja, preto je vhodné prístroj umiestniť mimo ich dosahu, napr. na skriňu alebo stolík.

Ako často by sa mala vetrať miestnosť so spustenou čističkou?

Odporúčame nárazové vetranie 2 – 3x denne. V miestnosti s čističkou by nemal byť prievan ani dlhšie pootvorené okná, pretože prievanom sa do miestnosti neustále dostáva znečistený vzduch a po vyčistení opäť uniká, čím sa znižuje účinnosť čističky.

Môžem používať ionizátor v blízkosti detského monitora apod.?

Detské monitory pracujú na oveľa vyšších frekvenciách, kardiostimulátory naopak na nižších, preto nemôže dochádzať k vzájomnému ovplyvňovaniu.

Máme problém s nízkou vlhkosťou v byte, pomôže nám čistička?

Prístroj Ionic-CARE vzduch čistí od prachových častíc a vytvára svieži vzduch, ale nezvlhčuje ako zvlhčovač vzduchu. Odporúčame zakúpiť aj zvlhčovače a prístroje potom umiestniť dostatočne ďaleko od seba, napr. do iných miestností. Čistička vzduchu by nemala byť spustená v bezprostrednej blízkosti zvlhčovača vzduchu, hrozí zanášanie ionizačných drôtikov vodným kameňom, ktorý následne zvyšuje hlučnosť prístroja. Čistička nepracuje ako odvlhčovač vzduchu.

Do košíka