Najčastejšie otázky
Ako mám postupovať, keď sa prístroj pokazil?
Prístroj na opravu je nutné dopraviť osobne či poštou na adresu:
HÖGNER s.r.o., Veverkova 1343, 500 02 Hradec Králové.
Pre hladký priebeh a vybavenie záručného aj pozáručného servisu v čo najkratšom termíne je veľmi dôležité v zásielke s poškodeným tovarom uviesť telefónny kontakt, prípadne e-mailovú adresu. Priložte formulár z nasledujúceho odkazu (Formulár – reklamácia porucha pri prevzatí, Formulár – reklamácia porucha v záručnej lehote) alebo sprievodný list. V prípade reklamácie v záručnej dobe je dôležité dodať s prístrojom aj kúpny doklad. Reklamácie sú vybavované do 30tich dní odo dňa prijatia a odosielané späť s písomným vyjadrením. Pozáručný servis je vykonaný po odsúhlasení ceny, ktorú oznámi technik telefonicky alebo e-mailom po kontrole prístroja.